Martina Sjödin

om livet och allt annat

"A party is a party"

Kategori: Mina Äventyr

 
Igår hade jag en så sjukt rolig kväll med de bästa.. :D
Kom till Emily runt halv fem och sedan rullade våra vänner in efter det.. Vi var kanske inte så många men vi hade roligt ändå.. Det var jag, Sara, Emily, Josefin, Linda och två till som Emily känner sen förut. :D Riktigt trevligt var det. Vi blev bjuden på god mat och väldigt gott fika. Sedan bjöds det även på mycket skratt och tokigheter. Emily blev utsatt för Lindas och Josefins planer och även jag blev utsatt vilket jag inte förstår.. Men det var roligt och kvällen kommer vara oförglömlig.
 
Super god tårta och fika blev vi bjudna på efter hamburgare och milkshake.. :D
 
"Skål!"
HAHA!! Jag fick smak för Oboyen igår.. ;)
 
Vi tappade Josefin när vi åkte in till stan på bowlingen.. Men vi hade kul och det var en minnesvärd kväll.. :P
En kväll som ska göras om.. Någongång.. :D
 
Nu måste jag masa mig bort till konsum och sedan bara slappa.. :)
 
Ha en slö söndag.. :D
 
//Martina.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: