Martina Sjödin

om livet och allt annat

Brolle, Junsele

Kategori: Mina Äventyr

Midsommaren spenderades hos bästa faster Anita m. familj i Junsele. På fredag hade vi det lugnt och skönt i deras stuga och på lördag gick jag runt med lyckorus heela dagen. På kvällen skulle nämligen Brolle uppträda på djurparken och jag hade sedan länge tillbaka bestämt att jag ska stå längst fram och skrika. :D Klockan 18 skulle han cruisa runt i Junsele. Han kom med sin rosa cadillac och jag var i himlen. Men så klart skulle jag bli så himla blyg och vågade verkligen inte gå fram. Hallå, det är ju Brolle. :P
 
 
Vi cruisade runt någon timme, sedan åkte vi tillbaka till Anita och David. Runt nio åkte vi tillbaka till Junsele och runt halv elva bagav vi oss till djurparken. :D Så fort vi kom in rusade jag till scenen och ställde mig. Det var folktomt så jag fick min plats längst fram. Sedan var det bara att vänta. Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Strax innan tolv tror jag det var kom han. Lyckoruset kom tillbaka och sedan drog han igång. Och oj så bra han är. Han kan aldrig vara dålig. Han har scenspråket, rösten, utseendet, publik kontakten, allt!! Han är så bra!
Här kommer en bild bomb. :) 
 
 
Ni vet låten "Walking on Sunshine"? Sångerskan Katrina var gästartist så hon dök upp där i mitten och öste på. :) Hel coolt. Så klart framförde hon "Walking on Sunshine". :P
 
 
 
Helt klart min favorit bild från hela kvällen. :)
 
 

Bilderna jag tog med min kamera blev mycket bättre än dom på mobilen. Det vet jag då till nästa gång eftersom jag planerar att åka ner till Bollnäs och titta på han då också och sedan stanna hos syster ett tag. :) På slutet av konserten spelade han en ny låt som heter "Alla rosor har en tagg" och då delade han ut ett x antal rosor till publiken och gissa vem som blev en av de lyckliga jo.. jag. :D Glädjetårarna rann som bara den efteråt och nu ligger rosen på pressning sedan ska den ramas in. :D
 
Happy girl!! Det kanske inte syns men tårarna rann som bara den när Sara tog bilden. Jag mötte henne och hennes lillasyster där någonstans under kvällen. Sedan förvann dom och sedan möttes vi igen efter konserten. Jag svävade på moln hela kvällen. :D Att en enda människa kan väcka så mycket känslor. :D
 
Nu ska jag sätta ihop ännu en blogg. Vad det handlar om får ni se. :D
 
Hej Svejs
 
//"Brolle Bruden" Martina. :D  (Anita kallade mig det på söndag morgon när vi vaknat till liv. ;) )

Kommentarer


Kommentera inlägget här: