Martina Sjödin

om livet och allt annat

Midvinterkonsert i Junsele

Kategori: Min Vardag

Den 29 december är konsert i Junsele med Roger Pontare och vem mer? ... jo BROLLE!! :D :D
Gissa vem som ska köpa biljetter och dra med sig Sara och kanske Emily till Junsele? jo JAG.. ;D
Det kommer säkert bli jätte bra och jag får fortfarande helt pirrig när jag tänker tillbaka i somras då jag såg honom i Kramfors.. Helt otroligt, vilken känsla jag fick då det är obeskrivligt. Kan inte vänta till torsdag då vi ska köpa biljetterna för nu har jag bestämt mig att jag ska fara och titta på han.. :D
 
Annars då? Jo jag har åkt på förkylning och igår var jag och tog den sista HPV sprutan och idag har jag ont i skulderbladet på höger sida och upp i nacken.. Känns som att jag har gått med huvudet på sned hela dagen för att jag har haft så ont.. Misstänker att det är sprutan som spökar eller så har jag sovit väldigt konstigt inatt. Så det var inte min bästa vecka.. Nu kan jag ju inte gå på gymmet.. :(
 
 
 
Men i fredags hade jag väldigt roligt i alla fall med tjejerna.. Vi var hemma hos Linda och vi tänkte titta på film men vi satt bara och prata. Vi skrattade så tårarna rann och kinderna krampade. Men det var en jätte rolig kväll. :D I lördags for jag hem till pappa och i söndags åkte jag tillbaka till Sollefteå igen.. :P Nästa helg pratar vi om att ha en tjej helg vilket kommer bli awesome..
 
Nej, nu är det dags att plocka fram skolböckerna och plugga. Ska även ner till tvättstugan..
 
Ha en trevlig tisdag
 
//Martina
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: