Martina Sjödin

om livet och allt annat

Dålig Uppdatering... Igen!

Kategori: Min Vardag

Dålig uppdatering igen. Det här ska jag skärpa mig med. Men har verkligen haft fullt upp med skolan och att flänga
hit och dit. Var ner till Stockholm i början av februari på Berzeliusdagarna och hade en mycket intressant och rolig helg. Vi lyssnade på en massa föreläsningar om kemi i olika områden och på kvällen var det en så kallad finare middag på en restaurang i närheten. Där träffade vi på några tjejer från söder som vi blev väldigt bra kompis med. Jätte trevligt och jätte roligt. Senare på kvällen satte vi oss och spela kort med ännu ett gäng från söder. Fick frågan om jag tog sparken till skolan och de trodde antagligen att vi red på renar också. :P
 
Sitter just nu och skypar med dom vilket är väldigt roligt. Kändes som att det var längesen vi prata. :P
 
Helgen efter Berzeliusdagarna åkte vi till Bollnäs och titta på Stiftelsen. Det var super roligt och de var verkligen duktiga. En jätte rolig helg vilket kommer minnas länge. :)
 
Nu idag är det precis två veckor kvar innan jag, Sara och Helin åker till London. :D Det kommer bli så kul. Har beställt ett visa kort idag som jag hoppas kommer innan vi åker. :P
 
Vad mer??
På påsklovet kommer jag, mamma och Anders kanske fara till Spanien till Anders föräldrar som bor där. Så det blir en massa resande den här våren. :P
 
Men nu har jag babblat på ordentligt.
Imorgon är det sovmorgon, wihoo. :D
 
//Martina
 
Fina Dollar. Kan inte sluta tycka om den här bilden, trots älgklöven. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: