Martina Sjödin

om livet och allt annat

Nu e de fredag! :D

Kategori: Min Vardag

Jajemän, det är fredag och jag sitter i lägenheten och väntar på att pappi ska dyka upp.
I helgen blir det nog som vanligt något plugg som ska göras. Ikväll ska jag hälsa på faster Lena eftersom
det var alldeles för länge sen vi träffades. :P Imorgon ska jag och Stina plugga biologi ihop. Vi har båda biologi prov andningen och hjärtat. Hmm. Lite väl bra planerat där eller? Med tanke på att hon går i nian och jag sista året på gymnasiet så har vi prov inom samma områden ungefär samtidigt. :P
Nästa helg ska jag försöka få saker packade till London och vi planerar även att fira Linda på lördagen, :D Me like it. :D
 
Hm, vad mer?
 
Det är bara 11 dagar kvar till London!!
Eller i alla fall då vi åker ner till Uppsala. :P
 
Ha en trevlig fredag och helg. :D
 
//Martina :D
 
Gammal bild, saknar min OS-mössa, den har försvunnit någonstans. :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: