Martina Sjödin

om livet och allt annat

Ops! I did again!

Kategori: Vägen till Studenten!

Nu är det ett tag sen jag skrev. Som alltid. :P Det är jätte mycket med skolan just nu och det är verkligen slutspurt inför studenten. I helgen har jag varit hos Josefin och vi har gjort projektarbete. Kanske inte så aktivt som vi sa men det går framåt. Det har bjudits på en massa skratt. Det är aldrig en lugn stund med Josefin, det kan jag försäkra om. Ena stunden står hon och gråter över lök och i nästa sprutar hon "aprika" i ögat på sig själv. Vi har suttit med varsin dator med hörlurar vid samma bord medan vi sagt några få ord till varandra. ;P Är det inte så ungdomar umgås nu för tiden? Man måste väl hänga med i dagens utveckling. ;P Näe, så illa har det inte varit. Vi har faktiskt pratat med varandra som folk. Pluggat, kika på film och umgåtts är vad vi gjort i helgen och det har varit trevligt måste jag säga. :P
 
Bilder från Abisko kommer om jag orkar och bilder från min, Sara och Helins London resa kommer också. :P Jag måste bara få tid så att säga. :P
 
Nu är det dags att dra sig från datorn och pyssla runt i skrubben min. Ska bli både tråkigt och skönt att få lämna lill skrubben till sommarn. Vi får bara hoppas jag kommer in där jag vill så mina grejer inte behöver skräpa hos mamma eller pappa allt för länge. :P
 
Hörs när vi hörs. :D
 
//Martina. :)
 
Kommer bli alldeles för tråkigt till hösten utan dessa tjejer! :(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: