Martina Sjödin

om livet och allt annat

Oj då!

Kategori: Min Vardag

 Whooos! Var visst ett tag sen jag skrev här. Kan man skylla på att varit "busy doin' nothing"? ;)
Okej, inte helt göralös har jag varit men. :P Skolan rullar på men just nu är jag hemma på påsklov. Det är så underbart skönt. :D Har haft fullt upp även här hemma. Kom hem på torsdag kväll, träffade Sara tills mamma sluta jobba halv tio. Fredag, åkte till stan med Sara och träffade Linda och Josefin. Vi var på hallsta, på deras spa och njöt i bubbelpoolen. Åt gott på stan, fikade hos Linda och sedan drog vi en sväng på krogen. Sara skjutsade sedan hem både mig och Josefin så halv tre la jag huvudet på kudden och somnade som en stock. Lördag, var jag till Sara en sväng och hämtade saker jag hade glömt i hennes bil under fredagen, åkte ner till Sel en snabbis och hälsade på pappa, Dollar och Tarzan. Tänk att gamla Tarzan fortfarande lever med tanke på att han blir 15 år till sommaren. Dollar var lika sprallig som vanligt. :D Dessutom har det börjat komma kalvar hemma hos pappa så vi stod och tittade på dem en stund. Det är alltid lika roligt att se hur de små kalvarna studsar och springer runt i hagen. I söndags åkte jag och Sara till Sollefteå en sväng och träffade en gammal klasskompis från gymnasiet. Det var suuuper kul och vi pratade nonstop i timmar. :D Igår åkte jag in på byn med mamma och grejade lite. Så det har varit fullt upp enda sedan jag kom hem, dessutom måste jag plugga inför en tenta som vi har om exakt en vecka. Jippi!
 
Tänkte att jag skulle lägga upp lite bilder från skolan och lite sånt men hittar dom inte så det fick bli den första bästa bild jag hittade och det var på Tony Tony Chopper från animen One Piece som jag började titta på i vinter. Han är min favorit! ;) Bilderna ska jag försöka lägga upp så fort jag hittar dom på datorn. :P
 
Nu vet ni att jag lever!
 
Ha det bra i påsk!
 
//Martina
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: