Martina Sjödin

om livet och allt annat

7 dagar kvar!!!!

Kategori: Min Vardag

Unbelievable!!! Om 7 dagar sitter jag och Sara först på buss och sedan på ett tåg ner till Uppsala. Helin kommer och möter upp oss sedan är det bara att ladda inför först ett besök på Helins skola och sedan händer det. Vi flyger till London. :D Jag kan knappt tro att vi snart är i London och härjar. Jag längtar verkligen. :D
På fredag kommer Rebecca, Robin och Sam hem, på lördag åker jag tillbaka till Sollefteå en sväng och firar Linda som fyller år. Sedan är det bara att packa och hoppas på att mitt kort har kommit och funkar till dess. :D
 
Snart är vi där. :D (bild från Google)
 
Men först ska jag ta mig genom ett biologi prov och en högskolemässa och kolla på högskolor. :D Sedan kan jag ta lov. :P
Nu ska jag ta och göra lite middag och sedan ge mig iväg till SH'Bam. :P
 
Ha en trevlig tisdag. :)
 
//Martina. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: