Martina Sjödin

om livet och allt annat

Torsdag

Kategori: Min Vardag

Det är torsdag och jag ska iväg på utvecklingsamtal halv elva.. :P
Igår fyllde världens bästa Emily 18 så på lördag smäller det ordentligt då vi ska fira henne. Först ska vi hem till henne och äta lite och helt enkelt ha kul.. sedan är planen att åka in till stan och göra stan osäker.. :P kommer bli super kul.. :D
Igår beställde jag även min studentmössa.. :D Den får se till att komma snabbt men leveransdatumet var 1 April.. usch va länge jag måste vänta på min mössa. Vill ha den nu.. :P Kommer kännas så könstigt när den väl kommer.. :D
 
Här kommer den här bilden igen.. :P Jag och Emily på mässan före lovet.. :P
 
Hon syns inte men det är Emily som står bakom skylten.. Från ettan då vi gjorde
en undersökning.. haha.. :P
Bästa vännerna.. Hela gänget ska träffas på lördag och det kommer bli super kul.. Har verkligen
träffat de roligaste, bästa, finaste vännerna på gymnasiet.. NI ÄR BÄST!! :D
 
Ha en tokig torsdag.. :D
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: