Martina Sjödin

om livet och allt annat

01/01-2013

Kategori: Min Vardag

Oj då. Nu var det visst ett tag sen jag skrev. Förra året närmare bestämt. ^^
Har haft fullt upp och ingen lust när jag väl varit ledig. Jullovet är inne på sin sista vecka och jag känner hur den där tyngden på axlarna kommer tillbaka. Men på fredag fyller jag år i alla fall och mina fina vänner kommer till Sel för lite kalas.. :D Hade tänkt baka jag också, vi får se hur det går. ;)
Julen firades i Bollnäs vilket var super mysigt. Jag och Rebecca jävlades med julgranen dagen innan julafton. Vem kunde tro att det var så svårt att få granen att stå rakt. Men efter mycket om och men kom den upp till slut och med lite glitter och julkulor blev den så fin. På julafton kom Robins familj och det bjöds på traditionella Kalle Anka, god jul mat och julklappsspelet, där jag gick iväg som vinnare av en Twist-påse och tärningar man ska hänga i bilen. ;)
 
På juldagen rullade jag, Rebecca och Sam till Ramsele. Vi öppnade lite julklappar hos mamma och sedan fortsatte jag och Rebecca ner till Junsele för lite släktträff hos faster Anita. :D Jag skjutsade in alla på Corner och for sedan hem till Anita igen och tog det lugnt innan jag skulle hämta Rebecca och åka hem. Anita somnade och jag tittade på "Ett päron till farsa i Las Veags". haha. :P Halv två plockade jag upp Rebecca och vi åkte hem till Meåfors.
 
Sedan har dagarna rullat på. I lördags var jag på konsert i Junsele. Brolle och Pontare. Så jävla bra. Jag och Lena höll igång bra till låtarna. Efter konserten åkte vi till Anita igen och bara surra. Runt ett-halv två la jag huvudet på kudden hemma i Sel.
 
Och nu är det nytt år. 2013, tro vad som komma hända detta år?
Jag ska till London med Helin och Sara på sportlovet.
Mamma, Anders och jag ska KANSKE till Spanien på påsklovet. Det är inget bestämt än.
Jag tar studenten.
Förhoppningsvis kommer jag in på högskola/universitet.
Sen får vi se vad som händer. :)
 
Först födelsedagen.
 
Ha ett bra 2013 allihop. :D
 
//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: