Martina Sjödin

om livet och allt annat

Övernattning i Sel.. Haha

Kategori:

Hellusan.. I helgen hare vare övernattning i Sel.. Helin och Linnea kom och sov över.. De va kuul.. =D
Dagen börja med att jag städa rummet och fixade lite där.. Klev upp typ tio i 8.. och va klar kanske 10.. Kolla på tv, så när pappa kom hem så for vi upp på byn och hämta lite saker i lägenheten och for på ica, köpte lite smått och gott tills kvällen, sen for vi och hämta Helin.


Städning på rummet.. =D

När vi kom hem till sel, så visste vi inte vad vi skulle göra, så satte oss framför tv.n och typ kolla på en film på 5.an och sedan reprisen på Så Ska Det Låta... :P Efter de åt vi lite, och sedan kom Linnea vid halv 4 ungefär.. Vi gick upp och ordna vart vi skulle sova. Det vart inte på rummet utan i rummet där vi ha tv.n uppe.. :P



Heliin.. =D

Efter att ha fixat där uppe, la vi oss och kolla på Alvin och Gänget.. hahahaha.. :P
Pappa for ut på skotern så vi var ensamma några timmar. Efter filmen gick vi ner och tv-rummet blev till en liten frisör-sallong. Helin platta Linneas hår och Helin lockade mitt hår, medans vi kolla på Jurrasic Park.. haha.. Linnea och Helin hade visst inte sett dom filmerna, och då vart jag liite förvånad.. HAHA.. näe.. skojja bara.. :P


Linnea.. =D

Efter Jurassic Park, plattandet och lockandet gick vi in i köket och spela kort.. Pappa gjorde popcorn. :P
Sen gick vi ut med Tarzan en bit.. fast inte så långt.. Linnea orkade inte gå så jätte långt.. haha.. :P
När vi kommit tbx in i igen gick vi upp på mitt rum och bara flumma omkring.. Lyssna på musik, och ringde till en del personer.. haha.. :P De va kul.. :P
Efter de så bytte vi om till pyjamas, och la oss och kolla på Lady In The Water.. Linnea somna rätt så fort så jag och Helin låg och kolla klart på filmen. Sen vare God Natt och Sov Gott.. haha.. :P

Ja.. Jag tror jag inte behöver berätta om vad vi gjorde idag.. De va faktiskt inte så mkt..
Men jag hade väldigt kul i helgen.. De här måste vi göra om.. =D
 



Helin mästerverk.. Haha.. Linnea med plattat hår och jag med några lockar.. =D




Jag och Helin posade framför kameran.. Vet inte vad Helin gör för något.. x)


 

Tyckte att min favoritbild på Tarzan också skulle få vara med.. Han ha ju fått vare med lite grann han också.. haha.. =D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: