Martina Sjödin

om livet och allt annat

Efterlängat sommarlov äntligen här..!! :D

Kategori:

Jaaa..!! nu är äntligen sommarlovet här.. Kan inte säga något annat än SKÖNT, det ska bli så skönt att få ha lov nu efter jobbiga åttan. Jag tro allt ledsamt och jobbigt ha hänt under åttan. Mycket prov, läxor, skrikigt vissa dagar, bråk andra.. ja.. men det har funnits några ljusa stunder också, då vi har skrattat och skojat.. :D
Men nu väntar bara nian och sen äre gymnasiet.. Det känns jätte konstigt.. Känns som att jag nyss gick i dagis, och nu ska jag börja nian till hösten. Kändes som att det bara var förra året som Rebecca gick ut nian och nu ska hon ha barn och går på högskola..
Kan inte förstå hur fort det har gått..
Komma även bli tomt utan niorna som gick ut nu.. Hoppas att det går bra för dom i framtiden..
Jag önskar er lycka till.. :D
Ja, själv är man kvar på skolan ett år till, sen kommer vi att skiljas åt olika håll allihop. Komma sakna allihop jätte mycket när vi gått ut nian.. Men det är inte slut än..


Men ska ta och göra ngt annat nu.. :D vi sees.

Kommentarer

  • Zoofie säger:

    JO men det verkar som om allt är bra med honom nu iaf :) Det kan ha varit att han förstört en tand, kissat på golvet och blodet droppade i kisset och såg automatiskt mer ut. Förstår du?^^ För han blödde ur munnen när jag lekte med honom dagen efter han kissat blod, som vi trodde :)



    ahaha ja, så kul med en del hundar som ser jätte stora ut annars :D och är jätte små :)

    2009-07-23 | 17:48:21
    Bloggadress: http://autografsamlare.blogg.se/

Kommentera inlägget här: