Martina Sjödin

om livet och allt annat

1/9-2009

Kategori:

Hej på er.. :D

Sitter här nu och väntar på att jag och mamma ska på föräldramöte.. ;) Sen ska jag och Linnea ner till vindskydde med några tjejer från klassen och grilla lite korv.. haha.. :P
Ha tappa bort min USB-sladd till kameran.. Men jag tro den ligger nere i Sel.. haha.. ha inte lagt in nå bilder på datorn sen Diggiloo konserten.. haha.. :P måste leta i helgen.

Snart ska Rebecca få sitt lilla barn också.. :D 10 september som bara är nästa vecka.. :P Det är såå spännande.. :D<3
Och till helgen kommer Sven-Erik upp och ska jaga.. Joar säger att han också ska med.. Men jag undrar om man verkligen kan lita på det.. haha.. :P x)  Men det ska bli kul.. :D

På skolan har det verkligen förändrats.. Vi går långdag alla dagar inkl. fredag, vilket är väldigt drygt.. Åsså har vi fått några nya lärare, alla är från Junsele.. :P Men det är inge fel med det, känns lite jobbigt att få en massa andra lärare, också när man ska söka till gymnasiet.. Men, men.. Dom verkar vara bra.. haha.. :P

Nej, nu ska jag göra något vettigt..

Vi sees i framtiden..

// Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: