Martina Sjödin

om livet och allt annat

5/9-2009

Kategori:

Hej, nu är jag här igen.
Sitter och gör spanska, men det går inge bra, det vill inte gå in i huvet på mig.. haha
men , men.. ska försöka få klart det och försöka göra lite engelska innan joar och sven-erik komma.. vill inte göra läxor när dom är här.. haha.. :P
Ute byggs det för fullt också.. Två ligghallar ska upp, men just nu håller dom på med en behandlingsbox.. För er som inte vet så ska pappa ha kor här hos sig i vinter.. Så dom håller på att ställa iordning hagen, ligghallar, behandlingsbox och jag vete faan va mer.. haha.. :P
Så i vinter kommer korna alltså vara här så då måste jag väl hjälpa pappa att se efter dom när jag är här.. haha.. :P

Men annars har jag nog inte mer att berätta.. haha..
Ska försöka få klart spanskan och så.. vi sees.. :D ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: