Martina Sjödin

om livet och allt annat

24/8-2010

Kategori:

Hej hej hallå.. :)

Andra dagen på GB klar.. Idag började vi 10.50 vilket var ganska skönt.. Klev upp åtta, kunde inte sova.. Vet inte varför.. Var trött men ´kunde inte somna.. Vaknade ett par gånger på morgon men lyckades somna om, men vid åtta kunde jag inte sova längre, så jag låg och läste lite sen åt jag frukost och läste lite mer..
Idag har vi haft Samhällskunskap, spanska, engelska och matte.. Vi fick bara lite information om vad vi ska göra och hur kurserna ser ut.. Imorron börjar allvaret.. :P
På samhällskunskapen skulle vi rita av den som satt bredvid oss utan att titta på papperet.. Och jag skulle rita av Sara och jag kan säga det var faktiskt kul.. :P Sedan fick vi intrevjua varandra och allra sist visade vi resten av klassen våra "vackra" porträtt och lite om varandra.. :)
Det har varit en ganska bra dag idag.. :P Imorron börjar vi halv nio, så ingen sovmorgon imorron.. haha..
Pratade med Stina på telefon när jag var på väg hem, det var kul.. Åsså var det väldigt mycket poliser ute på stan idag. Såg en vid Sibylla ungefär, någon annan en bit bort åsså stod två stycken precis här där man svänger in på backränd, eller de stod på andra sidan vägen.. :P Blev väldigt förvånad över att se så många poliser, när man är van att knappt se några.. hahahah.. :P Nej.. Nu vet jag inte om jag ska ta och lägga mig på sängen eller vad jag hittar på.. :P
Ikväll äre Fångarna på Fortet igen..
Let's Dance vs Idol.. hahaha.. vi får se hur det går.. Jag hejar på Let's Dance laget i alla fall.. haha..

Hej svejs..

//Martina




Kommentarer


Kommentera inlägget här: