Martina Sjödin

om livet och allt annat

27/8-2010

Kategori:

Hej hej..

Första skolveckan är avklarad nu är det bara resten.. haha.. :P Sitter i Sel, Dollar ligger i soffan bredvid mig och ser ut att ha det så mysigt i soffan bredvid mig.. haha.. :P Min lilla bebis..

Den här veckan har varit kul, jag lärde mig skolan ganska fort.. haha.. :P
Idag så har jag haft två lektioner.. Fysik båda.. Den andra var vi bara halvklass och då var det olika "stationer" vi skulle gå till.. Vi skulle göra mätningar på olika saker.. Hann inte med allt och jag kan säga min hjärna var en aning slut efter den lektionen.. Vi hade även haft en teoretisk fysik lektion före det..
Men det var skönt att sluta sedan.. På måndag börjar jag inte förens tjugo i två tror jag det var.. Haha.. :P
I helgen vet jag inte vad som händer.. Jag måste få lite kläder tvättat och så.. haha.. :P

Men, men..
Finns inte så mkt mer att berätta..

Hej svejs.. :)

//Martina

Hugosen och TarzanGubben

Kommentarer


Kommentera inlägget här: