Martina Sjödin

om livet och allt annat

29/8-2010

Kategori:

Hej hej..

Söndag då.. Far till Sollefteå sen.. Imorron äre skola igen.. haha.. Två lektioner och jag börjar inte förens tjugo i två.. haha.. :P Så vad jag ska hitta på innan skolan får jag se.. Skulle behöva lite småsaker till lägenheten.. :P haha.. :P
I helgen har jag inte gjort så mkt.. Igår gjorde jag inget speciellt.. Pappa for på 50 års kalas.. En ur Kogänget (det kallar jag föreningen pappa är med i) fyllde år, så då var han borta hela kvällen och jag var ensam hemma med Dollar.. och han var ju jätte trevlig.. Låg bara och sov hela kvällen.. haha.. :P
Men, men.. Tro jag ska ta och gå och skriva ut lite bilder på pappas sega dator som jag kan ha i lägenheten.. haha..

Hej Svejs..

//Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: