Martina Sjödin

om livet och allt annat

Haha

Kategori:

Hej..

Idag innan skolan såg jag och Sara en tjej som hade skickat ett sms till 118118 tror jag det var, där hon hade skrivit och frågat "vad är" åsså hennes bloggs namn.. Så hade hon fått ett svar tillbaka där det stod om hennes blogg.. Och hur som helst.. Jag var bara tvungen att prova och se vad dom skulle skriva om mn blogg.. Sara erbjöd sig att skicka från hennes mobil eftersom jag hade nästan inga pengar kvar på min..
Så skicka vi "vad är http://mingans.blogg.se" till 118118 och fick svaret:
"Hej! http://mingans.blogg.se skrivs av en tjej som heter Martina Sjödin från Sollefteå. Hon bloggar om skolan, sitt privatliv och lägger upp mycket bilder. Martina älskar hästar och hundar, umgås gärna och ofta med sina vänner och gillar Fångarna på Fortet. Hälsningar Eniro"

Jag trodde jag skulle dö.. haha.. Speciellt om det där med Fångarna på Fortet, jag blir fortfarande full i skratt när jag läser det.. Jag har även skickat samma fråga till 118100 för att kolla.. Men har inte fått svar än.. Lägger in det när jag fått svar.. haha.. :P
Nej, nu blir det väl disken sedan, vet jag inte vad som händer.. haha.. :P

Hej Svejs..

//Martina



Kommentarer


Kommentera inlägget här: