Martina Sjödin

om livet och allt annat

1/12-2010

Kategori:

Då var det första december då och jag har typ alla julklappar klara nästan.. haha.. :P Var och köpte några idag efter skolan.. Så har suttit och slagit in dom.. Gud va jag tycker att det är kul att slå in julklappar.. haha.. :P Idag var det prov i engelska och det kändes gå sådär.. Men man vet ju inte.. jag svarade på typ allt utom en eller två saker.. :P Imorron äre torsdag och då kommer syrran hem till Ramsele.. Jag far hem som vanligt på fredag.. Ska försöka hinna med 12 bussen, men är ganska säker på att jag gör det.. :P Men måste ta med mig sakerna på skolan då.. Hinner inte hem mellan.. slutar nämligen tolv och bussen går halv ett och det tar 20 minuter till bussen.. Men jag får gå fort.. haha.. :P
Ja, sen var det inte så mycket..
Jo kanske..
Jag hade tänkt att fram till julafton (om jag kommer ihåg) att ha en "dagens jullåt" haha.. Bara för att det närmar sig jul och allt.. ;)
Och..
Dagens Jullåt är Don't Save it All for Christmas Day med Celine Dion.. :)

Nu måste jag ta och röja upp här i lägenheten efter julklappsinslagninggen.. :P 

Hej Svejs.. 

//Martina


Togoch leta upp någon bild idag bara.. :D Längtar till den 24 december.. ;)
gör inte någon annan det?? :P haha

Kommentarer

  • moonu säger:

    jo, jag längtar till den 24 december!;)

    2010-12-01 | 19:33:05
  • Martina säger:

    svar till moonu:

    haha.. gud va bra.. :D det gör jag också.. :P haha

    2010-12-01 | 20:11:07

Kommentera inlägget här: