Martina Sjödin

om livet och allt annat

12/12-2010

Kategori:

Hej hej..
Det är söndag och tredje advent.. Nu äre bara tolv dagar kvar till julafton.. :D
Ikväll ska jag och Sara på bio.. "I Rymden Finns Inga Känslor" tror jag det var.. :) sedan sover jag hos henne och imorronbitti tar vi den tidiga bussen till Sollefteå och går på lucia firande på skolan..
Nu är det bara den här veckan och sedan halva nästa vecka, sedan är det jullov.. :D Wiie..
Och en klasskompis åker till Thailand på tisdag och blir där typ hela jullovet.. Usch va fuskit.. haha.. :P

Tänkte att jag skulle skriva "Dagen Jullåtar" från första December och fram tills nu, och på julafton om jag går in något så skriver jag alla.. :P Bara för att jag vill ha något att göra och tänkte det kunde vara lite kul. haha.. :P

1/12 - Don't Save It All for Christmas Day med Celine Dion
2/12 - Fairytale of New York med The Pogues featuring Kirsty MacColl
3/12 - Christmas in You med Jill Johnson
4/12 - Jul, Jul Strålande Jul med Peter Jöback
5/12 - Christmas Eve med Celine Dion
6/12 - Last Christmas med Hilary Duff
7/12 - Tomten kommer snart med Jerry Wiliams
8/12 - Santa Claus is Coming to Town med Jackson 5
9/12 - Nu Tändas Tusen Juleljus med Carola
10/12 - Light a Candle med Sanna Nielsen, Sonja Aldén och Shirley Clamp
11/12 - När en Stjärna Faller med Magnus Carlsson
12/12 Dagens Jullåt: Tänd ett Ljus med Triad

Nu ska jag ta och duscha sedan sätta mig och kanske göra lite matte, gjorde aldrig det igår eller så gör jag lite idrott.. Jag får se.. :P

Hej svejs..

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: