Martina Sjödin

om livet och allt annat

13/12-2010

Kategori:

Hej hej.. :)
Lucia idag.. :P
Imorse klev jag och Sara upp typ halv sex.. haha.. åt frukost och gick sedan till bussen.. :P Gjorde lite annat också, men.. xD
Sedan när vi kom till skolan så slängde vi in våra saker i skåpet sedan gick vi på lucia firande i gympa salen.. Det var så mysigt och alla var jätte duktiga.. sedan var det fika i matsalen och klockan var efter nio när vi var klar och vi började inte förens halv ett.. Så vi trotsa kylan och gick på NipOptik med Sara för hon skulle kolla ögonen lite.. :P Jag och Nilaarni provade glasögon.. haha.. :P
Sedan när hon var klar var det bara att ge sig iväg i kylan.. Sedan var det lite plugg att göra.. haha.. :P

Dagens Jullåt: Christmas Time med Backstreet Boys

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, plugga är alltid något som måste göras så.. :P Slå in en julklapp till Sara.. ;) haha.. :P

Nu ska jag ta och titta på julkalendern.. haha.. :P

Hej svejs..

//Martina.. :P


Dålig bild men.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: