Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/12-2010

Kategori:

Hej hej..
Snart slut på denna vecka.. :D Sedan är det inte många dagar kvar till jullov.. :D
Mamma och Anders har varit i Sundsvall idag och sedan ikväll eller någon gång snart ska de väl svänga in och hämta en julklapp till Sam.. haha.. :P

Dagens Jullåt: All I Want for Christmas is You med Mariah Carey..

Ikväll SKA jag läsa på idrotten.. INTE läsa "Årstamördaren" som jag gjorde hela kvällen igår.. Gud, Magnus Nordin, varför måste han skriva så bra böcker.. Ännu en bok som jag fastnat för.. Men dom bästa är nog ändå "Skuggvarelser" och "Blodets Röst" som är fortsättningen på Skuggvarelser.. Jag har verkligen hittat min favorit författare och jag har ett par böcker kvar av han.. haha.. :P




Skit bra böcker och jag rekomenderar att man ska läsa dom.. :)

Nej, dags att ta tag i Idrotten.. Snart lov och jag ska sluta med dunder och brak.. haha.. ;P

Hej Svejs..

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: