Martina Sjödin

om livet och allt annat

16/12-2010

Kategori:

Det är toorsdag.. Och imorron är det fredag.. Gud va skönt.. sedan är det bara måndag, tisdag och onsdag.. Gud va jag längtar..
Fick reda på spanska prov idag.. Det blev VG men var så nära MVG.. :P Jag var så glad att jag ens klarat VG på det där provet.. :P Så var det även julbord och Julshow.. Efter julbordet var alla proppmätta.. Jag trodde min mage skulle spricka eller nåt.. Det är nackdelen med julbord.. Man äter så jävla mycket.. Julshowen var super bra.. Alla var super duktiga också.. :)
Och idrotts provet kändes gå super också.. Svarade inte på vissa saker, men om man ska sammanfatta den här dagen så har den varit SUPER.. haha.. :P

Dagens Jullåt: Down to the River to Pray med Jill Johnson.. En helt underbar låt helt enkelt.. haha.. :P

Imorgon far jag till pappa med helv ett bussen.. Men han jobbar eftermiddag så han kommer inte hem förens på kvällen någon gång och om det inte blir ett himla oväder imorron så kommer syster hem.. :D
Sedan på lördag tror jag det var så är det 50-årskalas.. :D
Ikväll måste jag diska, städa och packa..
Ska diska nu, dra fram dammsugarn sen och dammsuga lägenheten, och sedan packa ner mina kläder som ska tvättas och sedan är jag ledig resten av kvällen, jag ska inte göra någon läxa ikväll, inte ens tänka på skolan.. haha.. :P

Nej, bäst att påbörja allt nu så man inte sitter här hela kvällen.. ;)
Julmusik till diskningen blir bra det.. :P

Hej svejs..

//Super glada Martina.. :D


Bus med Sam

och


mys med Dollar i helgen.. Det låter som en perfekt helg.. Eller vad tycker ni?? :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: