Martina Sjödin

om livet och allt annat

19/12-2010

Kategori:

Hej hej.. :)

Det är fjärde advent.. :D

Har inte kunnat bloggat nåt i helgen.. Pappa hade lånat ut sitt modem till bärbara till Per.. och jag hade inte min dator med mig..
Men i alla fall.. Igår var vi till Junsele på 50-års fest.. Min faster Anita vare vi firade.. :) Mycket trevligt..
Och jag tror min kusin ville supa ner mig.. Visst jag hade druckit lite, men i alla fall så satt jag med Stefan, Rebecca och några till.. Min kusin alltså Angelica hade väl gjort en drink och satt vid ett annat bord i närheten av oss.. Så skickar hon drinken till Stefan och säger:
"Smaka Stefan, skicka sedan till Martina"
Ja Stefan drack lite och sedan gav han mig glaset, och jag smakade.. Det var då inge gott.. Rebecca hade gått och hämtat lite tårta och sånt då. Men när hon kom tillbaka så säger hon:
"Men Martina, smaka det här" det var typ Irish Coffee (eller vad det nu var).. Så ger jag Stefan glaset med Angelicas drink och han ska ge den till henne då hon säger:
"Men har Martina smakat"
Jag säger aa..
"Men jag såg inte drick igen"
och samtidigt ger Rebecca mig mer Irish Coffee.. Det kändes som om att alla var ute efter att supa ner mig och enligt Rebecca och jag citerar
"Så länge du inte spyr".. haha.. Men jag drack av Angelicas drink igen och tar sedan det Rebecca ger mig.. Det var ju såklart att Angelica inte såg att jag drack igen.. Men Stefan var vittne till det.. haha.. :P
Sedan på kvällen blev det en massa dans.. :D Gud va kul det var.. haha.. :D
När klockan började närma sig ett så gav jag upp och gick tillbaka till stugan vi hyrde på campingen..

Men men..
Ser att jag inte skrivit nåt sen fredag..
Men här kommer jullåtarna.. :P
Fredagens jullåt är: Tomten jag vill ha en riktig jul med Busungarna
Lördagens jullåt är: Rudolf med röda mulen med Peter Harryson
Dagens jullåt:  Jingel Bell Rock med Hilary Duff.. ;)

Nej.. Nu ska jag ta och göra något annat.. :P

Hej Svejs..

//Martina.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: