Martina Sjödin

om livet och allt annat

20/12-2010

Kategori:

herregud.. Bara fyra dagar kvar till Julafton.. :D

Idag är också en mycket speciell dag.. :D Min underbara faster Anita fyller år idag.. :D
GRATTIS till henne.. :D

Det är så skönt att börja halv ett på måndagar.. :D Väntar på att Sara ska komma med bussen från Ramsele, och sedan ska hon komma hit en sväng och sedan ska hon till NipOptik.. Ska höra om jag får följa med.. Då går vi till skolan direkt efter det.. :)

I lördags var en helt galen kväll.. Har lånat lite bilder från Rebeccas blogg.. :)
Här kommer dom.. :D


Världens bästa storasyster och världens bästa pappa.. :D
Älskar er över hela mitt hjärta.. :) <3


Kusinskaran.. :) Ni är också världens bästa.. :D


Pappa och underbara faster Anita.. :D


Den här bilden får avsluta.. :D

Pappa hade hyrt en stuga på campingen i Junsele.. Där sov jag, Rebecca, pappa, faster Lena, kusin Stefan och Sven.. :)
Och på morgonen fick alla i stugan sig ett gott skratt.. :)
Jag och Rebecca sov i samma rum och vi hörde pappa prata med Stefan.. Och då säger pappa:
- Jag ramla ur sängen inatt också. Hörde du inte det?
- Va? Gjorde du? Näe, det hörde jag inte, sa Stefan då.
- Ja, och jag landa precis på arslet.

Jag och Rebecca börja as garva inne hos oss.. haha.. :P
Som sagt.. Världens bästa pappa.. :D <3

Dagens Jullåt:  Jag såg mamma kyssa tomten med Troll.. :P haha..

Nej, nu ska jag ta och byta om..

Hej Svejs.. :D

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: