Martina Sjödin

om livet och allt annat

21/12-2010

Kategori:

God Morgon..
-20 grader ute.. usch.. Gruvar mig verkligen för att gå till skolan idag..
Men jag får tänka på att det inte är så länge kvar nu.. Bara den här dagen som startar med ett gympa pass.. :P sedan kommer resten av dagen flyta på.. Sedan när jag kommer hem ska jag försöka städa lite, slänga en massa reklam som samlar sig på bordet.. :P Sedan ska jag gå runt och plocka lite.. Dammsög och torkade ju golven förra veckan så det behöver jag nog inte göra nu.. haha.. :P Diska ur lite glas och sånt.. haha..
Sedan imorron slutar vi tidigt så man hinner med halv ett bussen.. :D Då kommer jag till Sel runt två.. sedan äre looov.. gud va skönt.. :D

Dagens Jullåt: Happy Xmas (war is over) med John Lennon.. :)

Nej, nu ska jag packa klart gympa kläderna.. Sedan blire att bege sig till skolan..

Hej Svejs..

//Martina..


Blir en bild på solstrålen.. haha.. :D

Kommentarer

  • Martina säger:

    HAHA, vilket fint namn du har du ;D XD <3

    2010-12-22 | 21:20:00
    Bloggadress: http://martinasjodin.blogg.se/
  • Martina säger:

    Svar till Martina:

    haha.. Men.. heter du också Martina Sjödin.. haha.. Och jag säger desamma.. :P haha.. va lustigt.. xD

    2010-12-30 | 23:33:51
    Bloggadress: http://mingans.blogg.se/

Kommentera inlägget här: