Martina Sjödin

om livet och allt annat

2/12-2010

Kategori:

Hej hej.. :)
Torsdag idag, och idag har det varit suddjakt nästan hela dagen..

För någon vecka sen så köpte jag ett riktigt stort sudd som det står "For Really Big Mistakes".. Och jag och mina kompisar har liksom gått och skojat att inte kommer jag kunna tappa bort ett sånt stort sudd nu heller..
Vad går jag och gör?? haha.. :P
Imorse när jag, Sara, Emily och Nilaarni väntar på att få börja våra språklektioner så ser jag Josefin komma i korridoren och hon brukar alltid rycka åt sig mitt sudd så jag gömde det bakom ryggen..
Och när vi skulle gå in på spanskan så glömmer jag det där ute och tänker inte på det förens efter lektionen.. Det var bara några minuter innan vi ska sluta så ska jag sudda något i blocket och börjar leta efter mitt sudd.. Så kommer jag på att jag gömde det ju bakom ryggen och tog aldrig upp det.. Och det låg ju inte kvar, så vi går ner till skåpen och då säger Robert att han såg städet ha det.. Så hela rasten mellan spanskan och matten springer jag, Sara och Nilaarni och letar efter städet.. Mitt hopp om att hitta suddet började liksom slokna, visst det är bara ett sudd, men det är ett riktigt stort sudd och man tappar inte bara sånna.. haha.. :P
Så efter lunchen på svenskan så går Emily ut ur klassrummet, minns inte vad hon skulle göra, hon var ner till skåpen i alla fall, och då var städet där så hon fråga om dom hittat ett stort sudd.. Det hade dom, så vi var till deras, vad ska man säga, fikarum och dom som var där trodde att det var en annan ur städet som tagit reda på det, så vi sa att vi skulle komma tillbaka imorron.. Så vi får se hur den här suddjakten slutar.. Förhoppningsvis så får jag tillbaka det.. haha.. :P

Jaja.. Så det kan gå ibland.. :P
Dagens Jullåt är i alla fall Fairytale of New York med The Pogues featuring Kirsty MacColl.. :P

Nu ska jag ta och städa, diska och packa kläder jag ska ha hem till Sel imorron.. :P

Hej svejs..

//Martina


Fick bli en bild på ett sudd idag.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: