Martina Sjödin

om livet och allt annat

25/12-2010

Kategori:

Hej hej.. :)
Och God Fortsättning.. :)

Sitter och tittar på Harry Potter och Fenixorden..

Mina fastrar och kusiner har varit här och ätit.. :) Trevligt, trevligt.. :)

Sven och Stefan sitter kvar i köket och pratar på.. Lena skulle fara hem och göra nåt.. Hon kommer väl snart.. :)
Igår var vi här hos pappa på förmiddagen och på eftermiddagen for jag, Sam, Rebecca och Robin till mamma, å lite mat och öppnade julklappar.. Sedan var Robin tvungen att fara hem till Bollnäs för den där jävla mellandagsrean som börjar IDAG av alla dagar..
Sam stannade kvar hos mamma idag och Rebecca håller på och gör sig iordning för fest på byn.. :P Jag sitter och laddar för Fångarna på Fortet.. haha.. :P

Bilder på det jag fått i julklapp kommer.. Men inte än.. haha.. :P
Men fick tre JÄTTE fina tröjor av mamma.. Fick också tredje filmen i Twilight serien.. Alltså Eclipse, så fick jag en till sån där konsol eller vad man ska säga till Playstation 2.. :P det var nog det jag fick av mamma..
Av pappa fick jag Merlin säsong 2, ett presentkort på Hem&Fritid, filmen A Walk To Remeber, spelet Burnout Revenge till playstation 2 och Sims 3.. Men hade redan det Sims 3 spelet.. Det är ju typ det första i Sims 3 serien.. Det jag önskade mig var Sims 3 Drömjobb.. Och på min önskelista hade jag till och med lagt in en bild på spelet.. Men det är inte så mycket att göra åt.. Han får väl byta eller nåt.. :P Av Rebecca, Robin och Sam fick jag en bok, Luftslottet eller nåt sånt, den verkar vara bra i alla fall.. Så ska jag få Hugo-Magi i trollskogen.. haha.. ja.. jag vet kanske lite fjantigt men det är jag i ett nötskal och så ska jag också få "Brolle tröja".. haha.. :P

Merlin säsong 1 fick jag inte, men då har jag något att önska mig i födelsedags present.. :D och det är inte så länge kvar tills jag fyller hela 17 år.. oj oj.. Det börjar kännas i kroppen att man blir gammal.. hahaha.. :P

Nej, nu ska jag fortsätta titta på Harry Potter även om jag sett den här förut.. haha.. :P

Hej Svejs.. :P

//Martina.. :P


Sam fick ett stort paket igår som det var roligare att klättra på än att öppna.. ;)


Sam fick mycket paket igår.. haha.. :D


haha.. bara för att han var så söt där.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: