Martina Sjödin

om livet och allt annat

27/12-2010

Kategori:

Hej hej hallå.. :D

Det är måndag och jag sitter i Sel fortfarande.. Hur kan det komma sig?? Jo det är ju LOOV.. haha.. :P
Imorron blir det en resa till tandläkarn.. Inge kul.. Gillar inte tandläkarn.. Men det är alltid skönt när man går därifrån.. haha.. :P

Idag har det varit bus, bus, bus.. Klev upp runt nio imorse och från första stund var det bus.. Upp och ner i trappen, busa i lektältet, dreggla lite på moster och ja helt enkelt full fart hela dagen och jag kan ju säga att man är en aning slut på kvällen.. Jag tycker Rebecca gör det bra som orkar hänga med Sam varje dag.. :)

Beslutsångest har jag också.. Förut har jag alltid firat jul hos pappa och min födelsedag hos mamma.. Men i år fick jag värsta beslutsångesten.. Jag vet inte vad jag ska göra.. Men, men.. Vi får väl se.. :P

Jag önskar mig i alla fall.. :P

Lavalampa.. xD
Böcker av alla slag.. (Men vill helst ha lite fantasy, ungdomsböcker och deckare)
Magnus Nordin's böcker säger jag inte nej till.. Fortfarande några jag inte läst än.. haha..
Som Gudarnas Ring, Huset vid Vägens Slut och Djävulens Märke.. :P
Sims 3: Drömjobb (önskade det i julklapp men pappa köpte ett jag redan hade, kan ha berättat det i nåt tidigare inlägg, och det kan hända att pappa beställer det sen eller någon annan dag i veckan med min hjälp.. haha)
Merlin säsong 1.. :)

Det var nog det jag önskade mig.. :)
Återkommer om jag kommer på nå mer.. :P

Det var nog allt för idag.. :D

Hej Svejs..

//Martina.. :P

 

   

 
Önskade mig det här                        fick det här.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: