Martina Sjödin

om livet och allt annat

28/12-2010

Kategori:

Hej..
Tisdag idag..
Syster, Sam och hundarna for tillbaka till Bollnäs för ett par timmar sen.. Så nu sitter jag i lugn och ro och lyssnar på musik och ja, latar mig helt enkelt..

Fick ett telefonsamtal från tandläkarn imorse.. Dom var tvungen att ändra min tid till en annan gång.. Så nu ska jag dit den 14 Januari, det är en fredag och då har vi prov i fysik, som jag helt hade glömt bort då jag sa att det gick bra den dagen.. Så antingen måste vi ringa och ändra eller så får jag prata med Bosse om att jag ska få göra provet en annan dag.. Hade varit skönt att fått tandläkarn bortgjort samma gäller provet också men tandläkarn är något jag inte gillar att gå till.. Men,men.. :P

En sak som muntrar upp mig är att det bara är EN vecka kvar tills jag blir 17.. :D wiie.. haha.. :P
17 år och har inte ens suttit bakom ratten på en bil än.. >.<
Så jag hoppas att vi tar tag i det efter jul.. Vill gärna ta körkortet när jag är 18 och det har jag lovat min faster Lena också.. haha.. vem vet vad hon gör med mig om jag inte tar körkortet när jag är 18.. haha.. :P

Nej, nu ska jag ta och göra något annat.. Duscha lite och slänga in lite tvätt i tvättmaskin.. :D

Hej svejs..

//Martina.. :P


Börjar ha dåligt med bilder.. haha..  Så det får bli en bild på Dollar.. Igen.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: