Martina Sjödin

om livet och allt annat

29/12-2010

Kategori:

Ja, då var det snart slut på 2010 då..
Konstigt det känns.. Var det inte nyårsafton nyss?? Var det inte nyss vi gick från 2009 till 2010? Nu är det helt plötsligt 2010 till 2011.. Oj, va jag tycker det går fort.. Snart sitter man gammal och grå.. haha. som tur hoppas jag det är ett tag kvar tills dess.. :P

Idag har jag inte gjort nå mycket som vanligt.. :P Ställt in lite disk i diskmaskinen.. haha.. :P
Imorse drömde jag något väldigt konstigt i alla fall..
Jag drömde om att korna hade rymt från hagen så gick jag och sa till pappa och han blev typ sur.. Han sa nåt med "och det säger du nu!" nästan som att jag vetat om det hela tiden men inte sagt nåt, men så sa jag nåt om att jag precis hade sett dom i fönstret.. Sedan vakna jag.. haha..
Ibland kan man drömma konstiga saker.. :P

6 dagar kvar.. ;) Nedräkningen har börjat.. ;P
Ska fråga pappa om vi kan beställa Sims 3 drömjobb idag ska också flörta till mig första säsongen av Merlin.. haha.. :P Men vi ska se om det går att skicka tillbaka det andra Sims 3 spelet.. Som Rebecca råkat få med sig till Bollnäs.. xD Sedan får vi väl se hur det blir.. Tror jag far till mamma kanske på födelsedagen eller dagen efter.. Måste få vara med henne lite också.. :)

Nej, nu ska jag göra nåt annat.. :P

Hej svejs..

//Martina.. :)


Sötaste Sam.. :) det är så tyst och lugnt nu när dom farit.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: