Martina Sjödin

om livet och allt annat

30/12-2010

Kategori:

Hej hej..

Har nyss varit ute en sväng med Dollar.. haha.. Vi tog och busa lite. Han älskar verkligen snön.. :D
Kasta lite snöbollar åt han.. Några "råkade" jag kasta rakt ut i snön som han for runt och hoppa i.. Haha.. Han såg ut som en liten.... Ja, jag vet inte vad man ska kalla han såg ut som.. haha.. :P

Imorron är det nyårsafton.. Smsade med faster Lena för några dagar sedan och vi prata om att vi skulle göra nåt tillsammans imorron, eftersom jag och pappa är ensam och dom hade ingenting för sig.. Så kanske vi far upp på berget och skjuter lite raketer.. Om vi gör det här kanske korna rusar genom stängslet och det vill vi ju inte.. :P Så det blir trevligt om vi gör det. Har ingen kamera här i alla fall så kan inte direkt ta nå kort.. Lämnade den i Sollefteå.. Vet inte vad jag tänkte på när jag lämna den där.. :P

Igår kväll satt jag och titta lite på cdon.com och såg att man bara kunde skicka mejl till dom så eftersom pappa var ute med kossorna så skrev jag ett i hans namn som ska komma till hans mejl.. haha.. :P
Sedan när pappa kom in igen så beställde vi The Sims 3 Drömjobb.. :D Och den här gången hjälpte jag honom också.. :D Så nu är det bara att vänta.. Så jag säger att det är min födelsedagspresent.. :D Så den borde komma antingen imorron eller på måndag.. :D

Men, men.. Har inte mycket mer att berätta.. :D

Hej svejs.. :P

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: