Martina Sjödin

om livet och allt annat

6/12-2010

Kategori:

Hallå..
Då var det måndag igen och vi är en dag närmare julafton.. :D
Började som vanligt halv ett idag.. Idag tog jag nio bussen från Ramsele, eller från Sel om man ska vara noga. Hade ingen lust att åka igår.. :P Imorse blev det bara lite bus med Sam.. och när klockan närmade sig nio, var det bara att klä på sig, krama om syster och lilleman och gå ner o vänta på bussen.. :P
Kändes lite tråkit, men vi träffs ju om två veckor tror jag då vi ska fira min faster Anita som fyller 50.. :D

Idag var jag och Sara på stan och handla lite julklappar till Nilaarni och Emily.. haha.. :P
Köpte även ett nytt "For Really Big Mistakes" sudd, men det fanns inga rosa så det blev ett gult.. haha.. :P Så köpte jag även två böcker, vilket kanske var lite onödigt eftersom jag har så många böcker redan.. Men kunde inte motstå.. Jag är alltid på jakt efter nya böcker.. Haha.. :P
"Tusen Gånger Starkare" och "Vattenhästen" heter dom.. :P Men först så ska jag läsa ut "The Short Second Life of Bree Tanner" vilket jag snart har gjort.. haha.. :P Sedan kan jag återvända till svenska böcker igen.. haha.. :P
Nej, nu äre snart Julkalendern.. haha.. :P
Dagens Jullåt är Last Christmas med Hilary Duff.. haha.. :P

Hej Svejs.. :D

//Martina.. :P


^.^ haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: