Martina Sjödin

om livet och allt annat

8/12-2010

Kategori:

Hej hej..
Slänger in ett litet inlägg innan jag börjar med spanska och idrott.. Så jobbigt att ha två prov på samma dag.. Tkr jag i alla fall.. Ett på morgon och det andra sista timmen.. :P
Måste bara få berätta vad som hände på lunch rasten.. haha.. på tal om ingenting.. ;)
För det första så var det tre killar från klassen som skulle flytta nå skåp.. och det gick ju inge bra.. :P
dom höll ju på hela rasten tror jag.. haha..
Men så gav dom upp och tog sina naturkunskap saker.. Jag skulle ta mina.. Och våra skåp är ju inte så där jätte stora, så jag var tvungen att sätta mig på huk för att få fram böckerna.. Och en gång var jag nära på att ramla baklänges men höll mig kvar.. Så ställde jag mig upp igen och var tvungen att sätta mig på huk igen för att hitta min mapp som jag har till naturkunskapen.. Då stod Sara, Nilaarni och Emily o vänta på mig.. Så var jag nära på att fara baklänges igen och då tog typ Sara emot mig eller vad man ska säga och skulle putta upp mig.. och det sluta med att jag nästan for med huvudet först in i skåpet.. haha.. :P men det gjorde jag inte.. hahah.. :P Det var lite kul och saker som vi gör på skolan är roligare om man ser dom "live" haha än att jag berättar något som ingen fattar ändå.. haha.. ;)

Nu får ni Dagens jullåt och sedan måste jag börja plugga.. :P

Dagens Jullåt är Santa Claus is Coming to Town med Jackson 5..
Det finns jätte många olika artister som framfört låten men jag hade dom på min Spotify lista så.. haha.. :P

Nej.. Dags att plugga.. :D

Hej svejs..

//Martina.. :P


Blev en bild på Dollar igen.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: