Martina Sjödin

om livet och allt annat

9/12-2010

Kategori:

Toorsdag.. Och det blev inge prov i idrott idag eftersom våran engelska sa att man inte ska ha två prov på samma dag.. så det blir nästa vecka istället.. yees.. haha.. :P Igår fick vi reda på engelska proven och samhällsproven också och på engelskan blev det G och på Samhälle blev det VG.. 
På samhälle var jag riktigt förvånad över att jag fick VG.. Trodde det aldrig skulle gå så bra.. Det kändes som att jag bara gissa på flera stycken.. :P Åsså när jag gjorde samhällsprovet satt jag och typ tänkte att det där kanske jag får rätt för så jag satt och räkna poängen för han hade skrivit hur mycket poäng man fick för varje fråga.. Och då tänkte jag att det blir i alla fall godkänd så blev det VG.. det känns så bra.. :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Har fysik läxa jag måste göra, men det känns lite halv jobbigt.. Jag kommer typ ändå inte fatta vad man ska göra.. Stod och titta på uppgifterna innan jag gick hem idag och det kändes som att det var sånt som min hjärna inte skulle fatta.. Men ska försöka göra den i alla fall.. :P

Dagens Jullåt:  Nu tändas tusen juleljus med Carola.. :)

Nej nu ska jag antingen läsa "Tusen gånger starkare" eller kolla på fysiken.. haha.. :P

Hej Svejs.. :)

//Martina..


Jag måste ju bara säga att Dollar har den snyggaste sovstilen som finns.. ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: