Martina Sjödin

om livet och allt annat

Dan före dopparedan.. :D

Kategori:

Jaa.. imorron är det Julafton.. och jag skrev inget igår eftersom jag totalt glömde bort det.. När jag kom från Sollefteå var det bus med Sam nästan på en gång.. :P

Rebecca har nyss farit till Sollefteå för att klippa sig.. :) Så jag och pappa är barnvakt åt Sam.. :)

Vaknade inte för så länge sen.. Först kom Hugo upp och la sig med mig, sedan hörde jag en liten Sam klättra upp i trappen utan att någon verkad veta om det.. Så vi sprang upp och ner, upp och ner i trappen.. haha.. :P
Nu sitter han och spelar på mitt lilla piano.. haha.. och oj så fint han spelar. :D

Dagens Jullåt: Mer Jul med Adolphson & Falk..
Gårdagens Jullåt var Vår Julskinka Har Rymt med Werner & Werner.. haha.. :P

Ikväll ska vi ta fram och pynta julgranen.. :) Jag undrar hur det kommer gå med Sam. haha.. men det går nog bra.. :)

Nej, nu ska jag försöka äta lite frukost och sedan vet jag inte vad jag ska göra.. Måste tvätta lite idag också.. :P haha

Hej Svejs..

//Martina.. :)


Den härliga bilden på Sam blev det idag.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: