Martina Sjödin

om livet och allt annat

Mina Julklappar. :D

Kategori:

Det här fick jag i julklapp i år.. :)

Från Mamma.. :)

Eclipse


Tre tröjor från Halens tror jag inte säker.. men bilder kommer på dom.. :P


Sån där konsol eller vad det heter till Playstation 2


Det var nog de från mamma..

Från pappa fick jag:

Presentkort på Hem & Fritid här i Ramsele.. 

Merlin säsong 2
 

A Walk to Remember


Burnout Revenge till Playstation 2


och det där Sims 3 spelet da.. Sedan tror jag det inte var så mycket mer..

Från Rebecca fick jag:

En bok
Luftslott av Sheila O'flanagan


Så ska jag få


och




Det var typ allt jag önskade mig.. :D Jag är jätte nöjd med mina julklappar.. :)

Tack så mycket för allt.. :) och jag lovar.. det är säkert nåt jag glömt.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: