Martina Sjödin

om livet och allt annat

Tidiga Julklappar.. :)

Kategori:

Idag hade vi ett litet julklappsbyte mellan mig, Sara, Nilaarni och Emily.. :D Vi hade köpt julklappar till varandra..
Jag fick jätte fina saker.. Jag ville egentligen nästan vänta till Julafton men Emily ville att jag skulle öppna hennes julklapp för att se om jag gillade den och då blev det ju alla de andras julklappar också.. :D Jag är lyckligt lottad som fått sånna underbaringar till vänner.. :D
Ni är UNDERBARA.. :D <3

Lite bilder på det jag fått..






Från Sara.. :D Jätte fin.. Lite fantasy stuk över den och jag gillar fantasy vääldigt mycket.. :D
Tack så jätte mycket Sara.. :D







Från Nilaarni.. :D
Jätte cool penna och sudd är alltid bra att ha.. haha.. jag saknar faktiskt ett här hemma.. :) 
Tack så jätte mycket Nilaarni.. :D







Från Emily..
En jätte fin liten ljus sak.. haha.. Vet inte om man ska säga lykta eller nåt.. :P
Åsså en olja av något slag som luktar vanilj.. Och vanilj är min favorit doft.. haha.. :D Älskar lukten av vanilj.. :D
Tack så jätte mycket Emily.. :D


Jätte fina saker.. :D
Som sagt.. Ni är UNDRBARA.. :D

Nu ska jag titta på julkalendern eftersom jag sov när det var imorse.. :D och sedan göra klart spanska frågor.. :D
Hej Svejs..

//Martina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: