Martina Sjödin

om livet och allt annat

22/2-2010

Kategori:

Hej hej.. :)
Måndag igen..
I helgen var jag i Meåfors med mamma.. Pappa for iväg till Norge, så jag var med mamms i helgen.. :P  haha..
Målat en pall till Sam.. sutte men lite spanska.. :P hade prov idag.. det gick väl sådär.. :P 
Nästa vecka ska vi till Ö-vik med högstadiet.. wiie.. och på söndag nästa vecka drar jag, mamma och Anders till Sundsvall och Eon-arena och kikar på Brolle i Buddy Holly Musical.. wiie.. har längtat i typ två hela månader.. 
Me love Brolle.. haha.. :D 
Ja, vad annars.. Livet går framåt som vanligt.. Idag kom min balklänning också, och i fredags kom avslutningsklänningen.. åå.. vad jag är kär i avslutningsklänningen.. haha.. :D  

finns det något mer att berätta?? Tror inte det..
Nu ska jag gå och göra något vettigt.. haha.. :P


Vi sees.. :D // Martina

Kommentarer


Kommentera inlägget här: