Martina Sjödin

om livet och allt annat

11/11-2010

Kategori:

Hej hej.. :)
Har inte så mycket att berätta.. :P
Har varit en lugn dag idag.. :D Förutom att jag har så fruktansvärt ont i huvudet.. usch.. :(
Ska ta mig en dusch och sedan lägga mig på sängen en stund.. Ikväll står inga läxor på schemat.. :P Men måste nog gå och plocka lite i lägenheten och även packa lite smått tills imorron.. :P
På svenskan idag fick vi veta vad vi fått för betyg på bokredovisningen och följetongen.. :P På bokredovisningen fick jag VG och på Följetongen fick jag MVG.. det trodde jag aldrig.. Även om jag skriver mycket berättelser men jag trodde aldrig jag skulle få MVG efter att jag fått VG på den innan renskrivningen.. Det blev jag lite förvånad över.. Men man ska aldrig vara missnöjd över ett MVG.. :D haha.. :P Inte över något betyg egentligen om det nu inte är ett IG.. haha.. :P
Men, men hade inte så mycket mer att skriva.. :P Blev ett kort inlägg idag.. ;)

Hej svejs.. :D

//Martina.. ;)


Tog bara någon bild idag.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: