Martina Sjödin

om livet och allt annat

13/11-2010

Kategori:

Hej hej.. :)

Lördag idag.. :P
Idag vet jag inte vad vi gör.. Rebecca och Sam for iväg till en fotostudio för någon timme sen.. :P
Pappa sitter och tittar på tv och jag sitter på golvet framför datorn.. haha.. :P
Igår kom vi till Bollnäs runt halv sex kanske.. :P Vi åt lite mat, jag gick en sväng med Dollar och sedan blev det lite bus med Sam.. :D
Sedan satte vi oss framför Idol..
Och vem vare som åkte ut igår?? Jo, Elin.. Nu är Idol inget att titta på längre.. Va ska man titta på nu när Elin har åkt ut?? Hon var ju den bästa i hela Idol.. Jag trodde hon skulle klara sig längre. :(
Jävla skit program.. Usch.. Va är det med svenska folket egentligen?? Olle eller någon annan kunde ju ha åkt ut istället..


Elin.. :'(

Jaja.. Det är som det är ibland.. Men det är jätte tråkit att en sån bra tjej som Elin åker ut.. 

Vad ska man hitta på nu?? Tror jag ska lägga mig och läsa "The Short Second Life of Bree Tanner" en sväng.. :P 

hej svejs.. 

//Martina..  

Kommentarer


Kommentera inlägget här: