Martina Sjödin

om livet och allt annat

15/11-2010

Kategori:

Jag blir galen.. :@
Hade tänkt lägga in bilder på Sam från helgen på datorn.. men jag får inte in minneskortet.. :'(
vet inte vad som hänt. Så nu kan jag inte lägga in nå bilder på han på datorn.. kan inte förstå vad som hänt.. >:(
aja..
Helgen har varit en väldigt rolig helg.. :D Det var så tråkit att säga hej då till syster och Sam och Robin igår.. :P
I fredags så gjorde vi inte så mycket, vi åt lite mat, när jag och pappa kommit fram, busa lite med Sam sedan kolla vi på Idol och Elin åkte ju ut.. :( det var inge kul..
I lördags var vi på stan en sväng.. Jag köpte en tröja på Lindex.. :P Sedan for vi på nåt ställe och åt, minns inte vad det hette.. haha.. Vid det stället låg Dollar Store och lite andra affärer.. Det fanns en affär som sålde typ skotrar, crossar och fyrhjulingar, så när Sam tyckte att han hade ätit klart och inte ville sitta med oss nå mer så tog Robin han och de gick runt lite och gick sedan in på den där affären då.. Jag, Rebecca och pappa äter färdigt sedan går vi efter dom.. Sam springer runt där och gör typ brum ljud.. haha.. Jag sa till Rebecca att det ska börjas i tid.. ;) Sedan gick vi in på Dollar Store och där blev Sam en liten jultomte.. haha.. Robin hade tagit på han en tomteluva med skägg på.. Guud så rolig han såg ut i den.. :D Sedan gjorde vi nog inte så mycket mer.. Vi for hem.. Rebecca och Robin for iväg en sväng och jag o pappa blev kvar med Sam.. Jag lekte tittut med Sam.. haha.. :P När Rebecca och Robin kommit hem igen åt vi lite mat och sedan slog vi oss ner i soffan och kika på Så Mycket Bättre.. Sedan sa vi god natt.. I alla fall pappa.. haha.. han tog och somna på soffan.. Jag låg uppe en stund och läste.. :P
Och igår for vi som sagt hem.. Men innan vi for hem så skjutsa Rebecca Robin på jobbet.. Pappa for och tanka, sedan for vi på E-center som ligger en bit från Bollnäs.. Det finns lite olika affärer där.. Vi gick in på ÖoB och där blev det lite små saker.. :P Och sedan sa vi hej då till Rebecca och Sam..
Jag, pappa och Dollar for iväg.. Stannade till i Birsta där vi gick på Biltema och Clahs Olssons, hur det nu stavas, pappa skulle ha någon lampa eller vad det nu var.. Sedan blåste vi hem.. Pappa skjutsa mig till Sollefteå, vi gick och åt.. Sedan tog jag mina saker och sa hej då till pappa och Dollar.. :P
Nu sitter och längtar till lördag då Stina kommer på besök och ska sova över.. :D Det ska bli kul.. :D
Men nu är det bara resten av veckan kvar.. :P Imorron har vi gympa direkt på morgon vilket inte är det allra roligaste.. Jag är alltid trött och man blir så hungrig på Samhälle efteråt.. Förut har vi haft teori på tisdagar.. Men nu var det visst killarnas tur.. Vi har inte gympa med killarna utan vi är uppdelade i tjejer och killar..
Men, men.,
Nu ska jag ta och borsta tänderna, titta genom spanskan och engelskan en sista gång sedan lägga mig och läsa lite.. :P

Hej Svejs..

//Martina..


Får bli en bild på Dollar och hans bror.. :D Dollar är den med Halsband.. inte världens bästa bild men.. haha.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: