Martina Sjödin

om livet och allt annat

17/11-2010

Kategori:

hej hej.. :P
Känner mig lite bättre idag..
Har inge ont i huvudet.. Men ont i halsen och snuvig är jag fortfarande..
Natten har väl varit sådär.. Gick och la mig kvart i nio.. Tog ett tag innan jag somna.. Frös lite om händerna och fötterna och helt plötsligt började jag tok frysa, jag nästan låg och skaka.. Så jag la min filt över täcket.. Lyckades somna till slut.. Vakna runt tio i elva kanske av att jag fick sms från Stina.. Orkade inte svara så jag tänkte inte mer på det och la mig och sov.. Efter en stund börjar jag tok svettas.. Så av med filten.. Och varje gång jag vände på mig i sängen så kändes det som att hela huvudet och kroppen vägde flera ton.. Lyckades somna och vakna vid halv sex och verkligen kallsvettades.. Låg och slängde av och på täcket hela tiden fram till sju då mobilen ringde, tryckte på snooze och snooza i tio minuter sen låg jag en stund i sängen och kände efter hur jag mådde och om jag verkligen orkade gå på skolan.. Var nära på att ringa mamma och säga att hon skulle sjukanmäla mig.. Men jag tänkte ju att eftersom jag mådde lite bättre idag så masade jag mig upp och gjorde mig i ordning.. Var verkligen inte nå pigg på skolan.. Kände efter en stund då jag kommit på skolan att huvudet började göra ont och jag ville verkligen lägga mig och sova.. Men jag höll ut, och efter lunch så kände jag mig mycket bättre.. Är fortfarande lite trött men jag kände mig mycket piggare ändå.. :P 

Så nu ska jag sätta mig och göra engelska och spanska läxa, eftersom jag inte gjorde nåt igår.. :P 
Imorron måste jag försöka röja upp i lägenheten också.. det ser verkligen ut som ett bomdnedslag.. Idag när jag kom hem och såg lägenheten tänkte jag:
"Åh herregud.. Här måste städas.." haha.. :P



Men först läxor.. :P 





Hej svejs..

//Martina.. ;)
 

Kommentarer

  • Stinus minus! ;D säger:

    Du behöver inte städa för mig..x) Snart så!! :D <3

    2010-11-17 | 21:43:31
    Bloggadress: http://StinaDetKallasJag.bloggplatsen.se
  • Martina säger:

    Svar till stina:

    haha.. men tänk om jag inte städar för dig då.. :P ;)

    2010-11-18 | 17:10:44

Kommentera inlägget här: