Martina Sjödin

om livet och allt annat

19/11-2010

Kategori:

Det är freedag.. :D
Och om några timmar kommer stina tror jag.. haha.. :D
Ikväll blire FREDAGSMYS framför Idol som inte alls är lika bra nu när Elin har åkt ut.. :P
Jag har tagit och städat lägenheten, plockade undan alla kläder och alla saker som låg på golvet.. Dammsög och var även in i badrummet och städa där.. haha.. :P Ntss tog jag itu med disken.. Så nu ser det fantastiskt enligt mig här inne.. :D Ska sätta mig i min nu synliga fåtölj och läsa lite.. Sedan får jag se vad jag hittar på.. :) Jag får fortfarande inte in minnsedkortet i datorn.. Kan inte fatta vad det är.. Eller jag får in det, men inte helt.. :S Jätte jobbigt, jätte tråkit.. haha.. ;)
Idag tog jag och köpte en julklapp till ingen mindre än Sam.. haha.. kunde inte motstå.. :P
Imorron får jag se om det blir några inköp.. Ska försöka inte att göra det.. Man vill ju spara på så mycket som möjligt.. :P
Nej, nu ska jag sätta mig och läsa.. :P

Hej svejs..

//Martina.. :P


Fick bli en bild från en dag i stallet med Stina.. Hon ville ju att jag skulle föja med och
knäppa kort på henne och Fred.. Fick några bra bilder den dagen faktiskt..
Bla. den här.. ;)

Fred och Stina.. :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: