Martina Sjödin

om livet och allt annat

21/11-2010

Kategori:

Herregud.. Jag blir tokig på Stina..
Hon nästan dödar hästen på spelet.. Hon rider in i träd och faller ner för klippor och ja.. Rider vilse gör hon också.. Nyss var jag tvungen att hjälpa henne från nåt berg hon hamnat på.. Som hon inte skulle vara på heller.. haha.. :P Det är tur att det är ett spel och inte på riktigt. haha.. :P
Idag far stina hem och det ska bli jätte tråkit.. Vi har haft så kul.. haha.. :P Men vet inte när hon ska fara.. :P Och när hon har farit så vet jag inte vad jag ska göra.. Tro jag ska läsa lite kanske eller göra lite engelska eller läsa på naturkunskapen.. :P
Haha.. Nu sitter hon och låter som med när jag kör Burnout..
"Frammåt hästen" = "Kör jävla bil jävlel" när jag spelar.. haha..
och "men jävla hästjävel, hoppa" = "men jävla bil, ni är i vägen" hahaha.. :P
Man kan ju inte säga att vi är inne i vårat spel.. ;)

Nej, nu ska vi koka nudlar och sedan vet jag inte vad vi gör.. ;)

Hej Svejs..

//Martina.. :P



haha.. bjuder på denna bild idag.. :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: