Martina Sjödin

om livet och allt annat

22/11-2010

Kategori:

Det är måndag och jag måste sätta igång med disken och plugget.. haha.. :P
Idag hade vi som sagt svenska skrivning och den kändes gå bra.. Eller min berättelse blev väl sådär.. Jag kunde ha gjort en bättre, men vi hade så lite tid så man blev lite stressad.. Men jag blev ändå klar i god tid.. haha.. :P Satt hela tiden och titta på klockan och tänkte att jag ska skriva det och det på den tiden då har jag kanske så och så mycket tid att läsa genom och rätta och så.. haha.. :P  Så vi får se hur det går.. :P
Imorron har jag utvecklingssamtal.. Vilket inte är det allra roligaste men då har man det gjort i alla fall.. :P
Sedan är det väl som en vanlig vecka.. Har prov i naturkunskap på onsdag och prov i engelska och samhälle nästa vecka..
Det är en månad kvar till jullov också.. :D wiie.. haha.. :P
och nästa vecka börjar julkalendern, som för en gång skull verkar vara bra.. Jag har inte tittat på några år för att dom har verkat så dålig och tråkit.. :P Men den här verkar vara bra.. Men vi får väl se.. ;)


hittade ingen bra bild på Årets Julkalender Hotell Gyllene Knorren.. haha.. :P


Underbara Dollar blir 7 månader idag också.. :D


Bara för att vi är så snygga.. haha.. ;)

Nej, nu måste jag sätta igång med disken och läxorna.. :P haha.. :P

Hej svejs..

//Martina..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: