Martina Sjödin

om livet och allt annat

23/11-2010

Kategori:

Hej hej..

Tisdag idag och de betyder att det är House ikväll.. ;) haha.. :P
Men innan dess.. En massa plugg.. Har spanska och naturkunskap att plugga.. :P Prov i naturkunskap imorron och läxor i spanska.. Ibland frågar jag mig själv varför jag valde naturvetenskap.. Men jag har satt ett högt mål i mitt liv och jag gör vad som helst för att kunna nå det.. :) Och när jag väl gjort det så kommer jag kunna tacka mig själv för att jag jobbade så hårt som jag just gjorde.. :)
Hade utvecklingssamtal idag.. Och då sa mamma till Bosse att min storasyster har alltid varit lite halv less på mig eftersom jag alltid har näsan i skolböckerna.. haha.. :P Men jag har alltid varit plugghästen av oss två.. Visst Rebecca har också klarat sig bra i skolan, men jag har varit värre eller vad man ska säga.. ;)
Så plugg, plugg, plug.. Men då är jag inte göralös på kvällarna.. Men lite fritid vill man väl ha, men det kan man få på helgerna.. ;) haha.. och på torsdagar som är min "lediga dag" haha.. :P

Nej, nu ska jag sätta igång.. :)

Hej Svejs..

//Martina.. :P


Kommer att komma en massa bilder på mig och Stina.. haha.. :P Bara för att vi är så "snygga" ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: