Martina Sjödin

om livet och allt annat

24/11-2010

Kategori:

Yeey.. En månad kvar till julafton.. haha.. :P Längtar.. ;)

Idag mår jag i alla fall inte bra känns det som.. Min hals gör ont, jag är trött och förkyld.. Kan det bli en bättre dag?? Sitter och tittar på Glee Club, och funderar på vad jag ska äta.. :P
Sedan ikväll blir det engelska plugg.. :P

Idag när jag och Nilaarni skulle gå hem så var det såklart att någon av oss skulle ramla.. haha.. vilket har hänt ett par gånger.. Haha.. och den här gången blev det min tur.. haha.. ;) Och som vi skratta.. haha.. jag kan säga att mina ben flög åt ett håll och jag åt ett annat.. man jag klara mig bra.. haha.. :P inga större skador än ont i magen efter att vi skratta så mycket.. haha.. :P
Imorron är det torsdag och sedan fredag.. Den här veckan känns ha gått lite halv sakta.. Vet inte vad det kan vara.. :P

Nej.. nu kan jag inte sitta här.. Måste försöka få i mig någon mat eller nåt i alla fall.. :P

Hej svejs.. ;)

//Martina


Saknar min Dollar pojke.. :D

Kommentarer

  • Moonu säger:

    Jag kan ju säga att jag skrattade tills jag kom hem!;)

    2010-11-24 | 18:46:39
  • Martina säger:

    svar till Moonu:

    haha.. typ samma här.. gick och log nästan hela vägen hem.. haha.. :P ;)

    2010-11-24 | 19:31:08

Kommentera inlägget här: