Martina Sjödin

om livet och allt annat

25/11-2010

Kategori:

Heej..
Det är torsdag, vilket betyder en ledig kväll från alla läxor.. haha.. ska verkligen tok plugga i helgen eftersom det inte finns så mycket annat att göra i Meåfors förutom att sitta framför datorn.. haha.. :P
Min förkylning håller fortfarande i sig.. Men det känns som att halsen inte gör ont nå mer.. Vilket är skönt.. Jag kan stå ut med en förkylning så länge jag inte har ont i halsen.. Det gör allt bara 100 gånger värre.. :P
Imorron äre två jobbiga lektioner sedan blire bussresa.. :D Måste kolla så att jag har pengar på busskortet.. :P
Har fortfarande inte kommit på vad jag ska äta till middag.. Måste kolla i skafferiet.. haha.. :P
Nej, nu ska jag göra något.. :D

Hej svejs..

//Martina.. :D


Blir en bild på Dollar igen.. haha.. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: