Martina Sjödin

om livet och allt annat

26/11-2010

Kategori:

Hej hej..
Sitter i Meåfors just nu.. Har precis ätit Flygande Jakob med mamma och Anders.. Så har vi även kollat på en liten, liten, liten insekt eller vad det nu är.. haha.. :P Anders hade hittat den för några dagar sedan och de var så brydd över vad det var för nåt.. Men jag tror vi kom fram till att det ser ut som en liten myra, och att den har sex ben.. haha.. :P Jag sa att jag fick ta den till Webjörn.. haha.. :P Han brukar ju veta sånt.. ;)
Annars har vi inte gjort så mycket.. Mamma slutade fyra idag och jag kom med bussen efter två någongång, så satt i ett rum på hennes jobb och plugga.. haha.. :P Sedan for vi och handla och sedan for vi till Meåfors..
Ikväll blir På spåret för Idol är inget att titta på längre när både Elin och Andreas har åkt ut.. >:( 
Imorgon ska vi till Börje och Anneli Markemo och äta lite.. :P
På söndag vet jag inte vad som händer.. Funderar på att åka till Sollefteå på måndag istället för på söndag.. Vi börjar ju ändå halv ett så.. ;)

Har nog inte mycket mer att berätta..

Hej svejs.. :D

//Martina.. :P


Blir en bild på snällaste och gulligaste Tarzan.. :D <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: